یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۸۵ - ۰۶:۵۳
۰ نفر

شروع جام جهانی اخبار حاشیه آن هر روز بیشتر و جذاب‌تر می‌شود، حاشیه‌هایی که گاهی از متن مسابقات هم جذاب‌تر می‌شوند.

امیدواری اکوادور به صعود
پیروزی مهم اکوادور مقابل لهستان به قدری اهمیت دارد که می تواند باعث صعود این تیم به دور بعدی باشد.این تیم در بازی بعدی مقابل کاستاریکا ضعیف ترین تیم گروه A بازی آسانی را در پیش دارد.فرناندز سوارز سرمربی تیم اکوادور در این باره گفت: برای دیدار بعدی بازیکنان باید عملکرد بهتری داشته باشند تا بتوانیم به دور بعدی صعود کنیم.وی در ادامه افزود: بازیکنان باید درک کنند که ما تنها یک گام به جلو رفتیم و باید به این روند تداوم ببخشیم در غیر این صورت در بازی های آینده دچار مشکل می شویم.اکوادور پنج شنبه هفته جاری در هامبورگ به مصاف کاستاریکا می رود

فیستر استعفا داد

اتوفیستر سرمربی توگو به دلیل مشکلات مالی از سمت خود استعفا داد.
با این اوضاع شرایط تیم توگو در جام جهانی بحرانی شد. فیستر 8سال پیش عربستان را به جام جهانی 1998فرانسه هدایت کرد اما در آستانه بازی ها از سمت خود برکنار شد.توگو که برای اولین بار به رقابت های جام جهانی راه یافته است در گروه G با تیم های کره جنوبی، فرانسه و سوئیس همگروه است.
در حال حاضر کوجووی مائونا دستیار فیستر بطور موقت رهبری این تیم را برعهده گرفته است. تیم توگو در اولین دیدار روز سه شنبه به مصاف کره جنوبی می رود

عذرخواهی از رونالدو

رئیس جمهور برزیل به دلیل اینکه در مصاحبه ای ویدیویی در مورد چاقی رونالدو از او سئوالی کرده است عذرخواهی کرد.«لوییس ایناسیولولا داسیلوا» رئیس جمهور برزیل در نامه ای اظهار داشت قصد هیچگونه توهینی نداشته است و یکی از هواداران اصلی رونالدوست.رونالدو در این باره گفت: تمامی برزیلی ها باید برای حمایت از تیم ملی متحد باشند. نامه رئیس جمهوری خیلی خوب بود و نشان داد که او هیچ قصدی نداشته و این ماجرا از نظر من تمام شده است.

«دل پیه رو» : مشکلی برای نشستن روی نیمکت ندارم

الساندرو دل پیه رو مهاجم تیم ملی فوتبال ایتالیا گفت: مشکلی با نیمکت نشینی در اولین مسابقه این تیم در روز دوشنبه مقابل غنا ندارم.این مهاجم 30ساله که پیش از آغاز جام جهانی برای رسیدن به اوج آمادگی خود تلاش می کرد، بیشتر فصل گذشته را روی نیمکت ذخیره های تیم یوونتوس سپری نمود.وی که برای حضور در ترکیب ایتالیا در رقابت با فرانچسکو توتی است، تأکید کرد: اگر مارچلو لیپی سرمربی تیم، کاپیتان رم را انتخاب کند، شکایتی نمی کنم.دل پیه رو افزود: یاد گرفته ام که هر وضعیتی را حتی در مواقع سختی به خوبی تفسیر کنم. من همیشه لبخند را حفظ می کنم. مهم نیست چقدر بازی می کنید بلکه مهم این است که چطور بازی می کنید. از نظر فیزیکی احساس خوبی دارم و آماده بازی هستم.این بازیکن در مورد رابطه خود با توتی نیز اظهار داشت: پیش از هر چیز باید بگویم که هیچ مشکلی بین ما وجود ندارد.لیپی در مورد انتخاب بازیکنان تصمیم می گیرد و باید بهترین کار را برای تیم انجام دهد.وی با اشاره به رسوایی های اخیر فوتبال در مسابقات سری آ ایتالیا هم گفت: فوتبال ایتالیا در حال سپری کردن زمان دشواری است و وظیفه سنگینی بر دوش بازیکنان است. عملکرد خوب ایتالیا در جام جهانی می تواند به پاک کردن چهره فوتبال این کشور کمک کند.

کد خبر 233

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز